(senior) Pensioen administrateur back- én frontoffice

Als (senior) pensioen administrateur regel je voor één of meerdere fondsen alles van A tot Z tot in de puntjes en tot in de kleinste details! Jij bent het eerste aanspreekpunt voor zowel het bestuur, de deelnemers als overige betrokkenen zoals werkgevers en accountants. Daarnaast bestaan jouw werkzaamheden uit het verwerken van mutaties, het verzorgen van verschillende pensioenuitkeringen, maar ook met de correspondentie en communicatie richting diverse betrokkenen. Jij gaat dus aan de slag op de back- én frontoffice.

Het pensioenwereldje heeft voor jou geen geheimen, op iedere vraag vind jij een antwoord.

In deze functie moet je snel kunnen schakelen, maar dat gaat niet ten koste van de kwaliteit. Werkwoorden als ‘communiceren, verdiepen, verzorgen, ontzorgen en verwerken’ passen helemaal bij jou als persoon. Heb je daarnaast:

  • Minimaal HBO werk- & denkniveau (administratieve of economische richting)
  • Ervaring met Pensioen administratie en excasso
  • Kennis van en ervaring met pensioenadministratiesystemen, bijvoorbeeld AxyLife
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Uitstekende kennis van en vaardigheden met Excel.

Dan komen wij graag met jou in contact!

Naast betrokkenheid en een professionele inzet vinden wij plezier in het werk erg belangrijk, maar ook een goede balans tussen jouw werk- & privéleven. Naast een flexibele werktijdenregeling, is het hybride werken ook bij ons inmiddels het nieuwe normaal. Wil je werken vanuit ons ruime kantoor in Hardenberg of vanuit je eigen thuiskantoor? Geen punt!

Wat hebben wij jou nog meer te bieden?

  • Voor jouw inzet van kennis en vaardigheden ontvang je een prima en marktconform salaris.
  • In eerste instantie een jaarcontract, waarbij de intentie is deze bij gebleken geschiktheid voort te zetten.
  • Minimaal 25 vakantiedagen én 12 ATV dagen op basis van een 40-urige werkweek.
  • Naast eventuele “verplichte” scholing is er voldoende vrijheid, ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.

En, uiteraard (waardevol voor later) een goede bijdrage van ons aan jouw pensioenregeling.

De functie is overigens zowel fulltime als parttime te vervullen, als wij je interesse hebben gewekt, stuur dan je CV en een korte, bondige motivatie waarom wij jou beslist willen ontmoeten naar recruitment@dion.nl. Vergeet niet je voorkeur qua werkuren aan te geven!

Mocht je vakinhoudelijke vragen over deze functie hebben, neem dan contact op met Martin Lemmers, directeur DION Pensioen Service, hij is te bereiken op 06-53673196.